Kidnappning

Vi har funderat en hel del kring kidnappningen av Leif till svensexan. Hur man kidnappar kan ju sätta stämmningen för hela dagen. Om man kör en taskig kidnappning kommer liksom hela dagen att börja i halvtaskigt tempo. Därför tror jag att det är viktigt att vi lägger mycket krut på att totallura Leif vid kidnappningen. Har ni tips på hur man kidnappar någon inför en svensexa så får ni gärna skriva dom i kommentarerna på det här inlägget.

Här är några idéer vi jobbar med:
Fejka en inställd svensexa ena dagen och sedan köra den riktiga dagen efter.

Fixa en polis och en polisbil som hämtar honom. Kanske hävda att han har fildelat Änglagård 3 (han hatar Helena Bergström och Collin Nutley).

Låta en kvinnlig brevbärare ringa på dörren och be om att få låna toaletten. När hon är på toa kommer Leifs blivande fru hem. Brevbärartjejen kommer ut från toaletten iförd bara en handduk...

Hans chef skickar iväg honom för köpa kaffe. Väl i kaffeaffären ber kassörskan honom vakta kassan medan hon går ett kortare ärende. Då kommer kommunens kaffeinspektör in i butiken och börjar ställa obekväma frågor...

Som sagt, har ni fler tips så tar vi gärna emot dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inga tips, men shit vilka bra idéer! Toppen... kör på någon utav dem. Låter helt perfekt. Hoppas att min m2b.s kompisar är lika fyndiga (men jag tvivlar på det) ;-) Jag kan kanske få tipsa dem om någon av dessa idéer :-)